بسم الله الرحمن الرحیم

 

برای آشنایی بیشتر طلاب و فضلای ارجمند با نمایندگان مصاحبه ای با نماینده طلاب و فضلای کرج و اشتهارد مقیم قم حجت الاسلام و المسلمین احمد هادی صورت گرفته است که خدمتتان ارائه می نماییم :

 

سوال : لطفا خودتان را معرفی نمایید و مدارک و مراحل تحصیلی خود را بیان نمایید.

جواب : سلام علیکم حقیر احمد هادی هستم دارای لیسانس روانشناسی. در حال حاضر اشتغال به درس خارج و رساله سطح 4 دارم. در ایام دفاع مقدس حدود یک سال حضور در جبهه داشته ام  و حدود سی سال است مقیم قم می باشم.در شهر کرج بزرگ شده ام و دو فرزند طلبه و یک داماد طلبه دارم.

 

 

سوال : انگیزه شما برای نمایندگی طلاب چه بوده است؟

جواب : در دو دوره نمایندگی طلاب و فضلای کرج و اشتهارد باپیشنهاد بعضی بزرگواران حضور در صحنه پیدا کردیم و در دوره اول به همراه حجج اسلام جبرائیلی واخلاقی و در این دوره به همراه حجج اسلام حسینی متولی و اخلاقی در خدمت طلاب و فضلای استان البرز هستیم. و خدماتی که تا بحال توفیق آن را داشته ام  صدور تاییده اخلاقی و درسی برای حوزه علمیه وارتقای رتبه شهریه و معرفی به دفتر تبلیغات و اوقاف قم جهت تشکیل پرونده تبلیغی بوده است.

 

سوال : آیا مجمع میتواند نقشی در رفع مشکلات علمی و معیشتی طلاب داشته باشد؟

جواب : در این مدت حدود 130 مورد به بالا پرداخت وام از صندوق شهید سلطانی به طلاب کرجی داشته ایم، که انشاءالله باپرداخت به موقع عزیزان شرائط وام برای دیگر دوستان نیز فراهم شود. همراهی باگروه سفیران تربیت کرج در مدارس استان و ایام تبلیغی در مساجد و مراکز تبلیغی استان نیز از جمله خدمات مجمع به طلاب می باشد.

 

سوال : اصولا جایگاه مجمع در حوزه کجاست؟

جواب : برگزاری جلسات با طلاب و فضلا و مسئولین درکرج و قم 

 

سوال : از زمانی که جنابعالی بعنوان نماینده انتخاب شدید چه فرایندی را برای مجمع طلاب و فضلای کرج طی کردید؟

جواب : فراهم شدن شهریه حجت السلام و المسلمین سید محمود مدرسی و تایید طلاب کرجی جدید در قم جهت وصل شهریه.

 

 

سوال : درپایان اگر مطلبی دارید بفرمایید.

جواب : انشاءالله توفیق خدمت به طلاب و ارتباط با مسئولین حوزه را داشته باشیم. در آخر خواستار ثبت نام و تکمیل اطلاعات بزرگواران درسایت و اعلام آمادگی جهت تبلیغ در استان هستیم که با فراهم آمدن زمینه ها از فضلا بهره مند شویم.

والسلام التماس دعا