جلسه عمومی طلاب و فضلاي استان البرز با حضور چشمگیر طلاب و روحانیون استان البرز مقیم قم  و با سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه محترم كرج حجت الاسلام و المسلمين حاج آقای حسيني همداني در روز پنج شنبه 25/10/93 در نمازخانه دفتر تبليغات حوزه علمیه قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دو تن از نمایندگان طلاب استان، حجج اسلام حسيني متولي و اخلاقی ضمن خیرمقدم به حضار گزارشی از چگونگي تشكيل مجمع طلاب و آمار طلاب و فضلای استان در قم و تعداد طلاب ورودي جدید به قم به لزوم سرمايه گذاري و توجه بيشتر اشاره نمودند و پیشنهاداتی برای استفاده مناسب از ظرفیت مجمع طلاب قم برای کمک در رفع برخی از مشکلات فرهنگی استان ارائه نمودند.ازجمله این راهکارها تشكيل كارگروه و ارتباط منطقه ای طلاب با ائمه جمعه و جماعات می باشد.

 

در ادامه میهمان محترم جلسه حجت الاسلام والمسلمين حسيني همداني ضمن تقدير و تشكر از برگزاري اين جلسه وتبريك سالروز ورود حضرت معصومه به قم، لزوم استفاده طلاب از فرصت استثنایی حضور در محیط معنوی در جوار کريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها متذکر شدند.

وي دربخش ديگري از سخنان خود بيان داشت كه دشمنان اسلام ازهرطرف به ما هجمه نموده اند. دشمن اصلي ما مسلمانان يهود مي باشد همانطور كه قرآن فرموده يهود ميگويد كسي كه ما را قبول نداشته باشد بايد از بين برود. ما بايد خودمان كمك به دين بكنيم . اول اينكه ما بايد خودمان را اصلاح كنيم ودچار آفات دنيا نشويم.

 

ایشان در ادامه ضمن پاسخگویی به سوالات حضار به بعضی از مسائل فرهنگی مذهبی استان اشاره نمودند.

{gallery}news/jalase-ostani-93,width=180{/gallery}